⭐⭐⭐⭐⭐ Mer enn 100,000 fornøyde kunder

Beklager, det er feil...!

Men! Du kan fremdeles spare 1000 kr på søvnpakken vår!
There’s a reason the saying goes, “If you snooze, you lose”. But we’re guilty too, we like to think snoozing helps us feel rested. So let’s brush up on sleep facts together and stock up on oils for x3 better sleep.

SAVE 1000 KR

Søvn er ganske fantastisk, sant?

Søvn gir oss energi, idéer og drømmer. Den er også avgjørende for å prosessere minner og forbedre hukommelsen vår. I snitt sover et menneske 26 år i løpet av livet... så hvor mye vet du om å sikre kvalitetssøvn?

1. If you snooze, you lose

Er du en som elsker å utsette morgenen ved å bruke snooze-knappen? Du er ikke alene! Dessverre er det ikke særlig effektivt, da jevnlig avbrutt søvn ikke gir deg fordelene med søvn. Ekspertene anbefaler å komme seg opp på morgenen.

PRØV SOVEPAKKEN NÅ OG SPAR

2. God søvn handler ikke bare om lengde

Så lenge du får inn 7-8 timer med søvn, så er alt greit? Feil! Selv om mengden søvn er viktig, er søvnkvaliteten viktigere for at du skal føle deg uthvilt:

  • Temperatur: Ja, vi sover bedre når det er kaldere. Ideell temperatur på soverommet er rundt 18°C. 
  • Kontinuitet: Om du opplever at du våkner opp om natten, vil du miste de viktigste delene av søvnsyklusen og dermed bli mindre uthvilt. 
  • Liggestilling: Ligger du på rygg, siden eller på magen når du sover? Sørg for å investere i kvalitetsmadrass og -pute for økt støtte og søvnkvalitet. 
UTFORSK SØVNPAKKEN NÅ

2. God søvn handler ikke bare om lengde

Så lenge du får inn 7-8 timer med søvn, så er alt greit? Feil! Selv om mengden søvn er viktig, er søvnkvaliteten viktigere for at du skal føle deg uthvilt:

  • Temperatur: Ja, vi sover bedre når det er kaldere. Ideell temperatur på soverommet er rundt 18°C. 
  • Kontinuitet: Om du opplever at du våkner opp om natten, vil du miste de viktigste delene av søvnsyklusen og dermed bli mindre uthvilt. 
  • Liggestilling: Ligger du på rygg, siden eller på magen når du sover? Sørg for å investere i kvalitetsmadrass og -pute for økt støtte og søvnkvalitet. 
PRØV SOVEPAKKEN NÅ OG SPAR

3. Kom deg ut av sengen om du ikke får sove

Om du ikke får sove innen 20 minutter, anbefaler eksperter at du forlater loppekassen og gjør noe avslappende med dunkel belysning. Når du da går tilbake til sengen og sovner unngår du at du assosierer sengen med soving og ikke det å kaste seg frem og tilbake.

 En fin aktivitet er å slå på diffuseren og gjennomføre 10 minutter meditasjon.

PRØV SOVEPAKKEN NÅ OG SPAR

Hør hva andre sier om våre søvnige oljer: